Talán te is megtalálod itt a választ kérdésedre!
Ha mégsem, írd meg nekünk!
Regisztráció nélkül lehetőséged van megnézni a hirdetett utak listáját.
Azonban ha szeretnél utat hirdetni, csomagot küldeni/vinni, vagy utasként részt venni egy utazáson, regisztrálnod kell!
Utána kövesd pontosan az egyes szakaszok utasításait és meglátod, egyszerű a használat!
Az első lépés a regisztráció! Add meg pontosan adataid!
Regisztrálhatsz utasként, de sofőr profil létrehozására is van lehetőséged.(nem kötelező)
Ezután:
1. Lépj az “Elérhető utak” oldalra!
2. Töltsd ki a kereső mezőit!
3. A szűrőben válaszd ki a számodra fontos keresési feltételeket!
4. Indítsd el a keresést!
5. A találati listán nézd meg a részleteket a “Bővebben az utazásról” gombra kattintva!
6. Jelentkezz a kiválasztott utazásra!
Erről a sofőr üzenetet kap és jóvá tudja hagyni utazásod! Amennyiben ez megtörtént, üzenetváltásra lesz lehetőségetek, hogy pontosítsátok a részleteket.
Az első lépés, a regisztráció!
Regisztrációnál add meg a saját és az autód adatait! Ezt követően tudsz utat hirdetni.
1. Kattints a fejlécben található profil ikonra!
2. Válaszd ki a lenyíló ablakban az "Új útvonal tervezése" menüpontot!
3. Töltsd ki a cellákat!
4. Nyomj a "Kalkuláció" gombra!
5. Ha szükséges, javítsd a "Részvételi díj"-at!
6. Az útvonal véglegesítéséhez és meghirdetéséhez nyomj a "Mentés" gombra!
1. Kattints a fejlécben található profil ikonra!
2. Válaszd ki a lenyíló ablakban a "Hirdetett utaim" menüpontot!
3. Kattints a törölni kívánt út mellett megjelenő "szemetes" ikonra!
1. Kattints a fejlécben található profil ikonra!
2. Válaszd ki a lenyíló ablakban a "Hirdetett utaim" menüpontot!
3. Kattints a módosítani kívánt út mellett megjelenő "ceruza" ikonra!
4. Módosítsd az adatokat!
5. Kattints a "Kalkuláció" gombra!
6. Ha szükséges, javítsd a "Részvételi díj"-at!
7. Az útvonal véglegesítéséhez nyomj a "Mentés" gombra!
1. Kattints a fejlécben található profil ikonra!
2. Válaszd ki a lenyíló ablakban a "Foglalásaim" menüpontot!
3. Kattints a törölni kívánt út mellett látható "szemetes" ikonra!
1. Kattints a fejlécben található profil ikonra!
2. Válaszd ki a lenyíló ablakban az "Üzenetek" menüpontot!
1. Kattints a fejlécben található profil ikonra!
2. Válaszd ki a lenyíló ablakban a "Foglalásaim" menüpontot!
Ha jelentkeztél egy útra, arról a sofőr értesítést kapott. Amint jóváhagyja jelentkezésed, a rendszer automatikusan értesítést küld neked erről.
A sofőr dönti el, mennyit számít fel egy utasnak. Nézz meg néhányat úticéljaink közül, hogy elképzelésed legyen az árról!
Ebben az esetben az útdíj 50%-ának tranzakciós jutalékkal csökkentett értéke kerül átutalásra az autós részére, a 50% visszamegy az utas bankszámlájára.
Az utas sikeres fizetés után kap egy beszállási azonosítót (5 jegyű kód) és egy beszállókártyát. Az utazás során, amikor a fizetés szokott történni, kérd el a beszállókártyát, vagy legalább is az azon szereplő 5 jegyű kódot. Ezzel a kóddal az Oszkáron az Értékelendő útitársak menüpontban vagy a beszállókártyán található QR kódot beolvasva és a linket megnyitva azonnal igazolhatod, hogy az utas veled utazott, így a kifizetésnek semmi akadálya nincs.
Ha a sofőr nem jelent meg a találkozási ponton és/vagy nem mondta le a fuvart online, az utasnak tudatnia kell velünk (a fuvartól számított 24 órán belül, amikor a fuvart indították), hogy a fuvart nem sikerült lebonyolítani.
Ha az utas azt igazolja vissza, hogy az autós miatt nem jött létre az út, az autós pedig azt, hogy az utas miatt, akkor addig nem kerül sem kifizetésre sem visszautalásra az összeg, amíg az autós és az utas konszenzusra nem jut.
Amennyiben az utazás sikerének vagy sikertelenségének visszaigazolása megtörtént, úgy a tranzakció fizethetővé válik.
Az egészet biztosan nem. De hogy mekkora részét kapod vissza, az a foglalás visszamondásának időpontjától függ. Pontosabban attól, hogy mennyivel az indulás előtt történt.